20 dumme – men virkelige – klager over ferien
I en undersøgelse udarbejdet af Thomas Cook og the Association of British Travel Agents blev 20 af de mest latterlige klager over ferien offentligtgjort til stor morskab for hele rejsebranchen. Læs de 20 stupide klager her.
Lad os bare kaste os ud i dem.
- “Jeg synes, det skal fremgå af brochuren , at de lokale butikker ikke sælger ordentlige kiks med vanillecreme og ingefær.”
- “Det er dovent af de lokale butikker i Puerto Vallarta at lukke om eftermiddagen. Jeg havde ofte brug for at købe ting i løbet af ‘ Siesta’. Det skulle forbydes!”
- “På min ferie til Goa i Indien væmmedes jeg over, at næsten hver eneste restaurant serverede mad med karry. Jeg kan overhovedet ikke lide krydret mad.”
- “Vi reserverede en udflugt til et vandland, men ingen fortalte os, at vi selv skulle tage badetøj og håndklæder med. Vi forventede, at det var med i prisen.”
- En turist i Afrika fik fra sin jagthytte øje på en noget ophidset elefant. Senere klagede han til rejsearrangøren over, at synet af det noget bramfri bæst havde ødelagt hans bryllupsrejse, idet han efterfølgende følte sig “utilstrækkelig “.
- En kvinde truede med at tilkalde politiet, fordi hun troede hun var blevet låst
inde på hotelværelset af personalet. Faktisk havde hun bare forvekslet “vil ikke forstyrres”-skiltet på bagsiden af døren, som en trussel om ikke at forlade rummet. - “Stranden var alt for sandet. Vi blev nødt til at gøre alt rent, når vi skulle tilbage til værelset”
- “Vi fandt ud af, at sandet ikke var ligesom sandet i brochuren. I brochuren var sandet hvidt – men her var det nærmere gult.”
- En gæst på et Novotel i Australien klagede over, at hans suppe var for tyk og for stærk, hvilket fik ham til at slubre ekstra meget.
- “Topløs solbadning på stranden bør forbydes. Min ferie blev ødelagt, fordi min mand brugte hele dagen på at se på andre kvinder.”
- “Vi købte ‘Ray-Ban’-solbriller for 5 euro fra en sælger på gaden, bare for at finde ud af, at de var falske.”
- “Ingen fortalte os, at der ville være fisk i havet. Børnene blev forskrækkede.”
- “Det tog os 9 timer at flyve hjem fra Jamaica til England – men det tog kun amerikanerne tre timer at komme hjem. Det er da uretfærdigt!”
- “Jeg sammenlignede størrelsen af vores 1-værelses lejlighed med vores venners 3-værelses lejlighed, og vores var betydeligt mindre.”
- “I brochuren stod der: ‘Ingen frisører på værelset’. Vi frisørelever, og vi tror personalet vidste det, og derfor lod os vente længere på service end alle andre”
- “Der er for mange mennesker fra Spanien. Receptionisten taler spansk. Maden er spansk. Alt for mange udlændinge bor nu i udlandet.”
- “Vi skulle stå i kø udenfor uden aircondition”.
- “Det er jeres pligt som rejsearrangør at advare os om støjende eller vanskelige gæster før afrejse.”
- “Jeg blev stukket af en myg. Ingen nævnte noget om, at der kunne være myg.”
- “Min forlovede og jeg havde reserveret et delt værelse med to enkeltmandssenge. Men i stedet for fik vi en dobbeltseng. Nu holder vi jer ansvarlige for, at jeg er blevet gravid. Det var aldrig sket, hvis vi fik det værelse, vi i første omgang reserverede.”
Ingen kommentarer